Výlety

Výlety uživatelů

| cyklistický 43kmkm. 0 učastníků |
13, 3 Na Křížové vršky
Stránce,Zaječice,Bečov,Bedřichův Světec,Bělušice,Kozly,Sinutec,Charvatce,Mnichov,Raná,Hrádek
Z Mostu do Vtelna a okolo bývalého prasečáku po cyklostezce k Srpině(říčka). <br>Odtud po levém břehu až na Stránce a pak do Zaječic.Následně po hlavní do Bečova <br>pokračujíc směrem na Více zde..

| cyklistický 100kkm. 0 učastníků |
23.8. Cyklovýlet do Máchova kraje
Výlet přes Liběchov,kde jsem se podíval na záměček,kde kdysi bylo Náprstkovo muzeum,ale bohužel od povodní v roce 2002 se ještě nestačil opravit.Pak jsem se vydal na Tupadly,Dobřeň,Dubou,pak přez Neda Více zde..

| cyklistický 78kmkm. 0 učastníků |
9.7. Výlet na rozhlednu Kadlín
Sobotní výlet jsem si naplánoval na rozhlednu v obci Kadlín.Z Mělníka jsem vyrazil na turistickou žlutou trasu do obce Lhotka,kde jsem jel okolo skalního obydlí,pak jsem pokračoval Kokořínským dolem,k Více zde..

| ostatní km. 0 učastníků |
Švýcarsko duben 2011
Na začátku dubna jsme s mamkou navštívili Švýcarsko. Byli jsme zde pozváni maminčinou dávnou kamarádkou z dětství. Pobývali jsme ve vesnici-Freudeville nedaleko Lausanne. Byli jsme zde celý týde Více zde..

| cyklistický 55kmkm. 0 učastníků |
11.6.2011 Neobyčejně obyčejná vyjížďka s Olgou
Neobyčejně obyčejná vyjížďka
S jednou starší dámou jsme se před lety dohodli, že se jednou spolu projedeme. Už je to tak dávno, že nevím, kdo to komu navrhnul. Kdyby to ta starší dáma neustále n Více zde..

| cyklistický 75 kkm. 0 učastníků |
4.6. Na zámek Houska a na Vrátenskou horu
Na výlet jsem se vydal v sobotu v 9:45 a už v tuto dobu bylo velmi teplo a sluníčko slibovalo,že ještě přitopí.Z Mělníka jsem vyrazil na Chloumek,Strážnice,do Vysoké a pokračoval jsem do obce Kokořín. Více zde..

| cyklistický 88kmkm. 0 učastníků |
4.6.2011 Karštejn s bouřkou v zádech
Výtoň, Braník, Černošice, Mokropsy, Dobřichovice, Karlík, Mořina, Karštejn, Hlásná Třebáň, Řevnice
Když jsem rozmýšlel, kam vyrazit o víkendu, napadnul mě Karštejn. Počasí vypadalo, že by mohlo vyjít a tak jsem vyrazil. Obloha modrá, ani mráček a vedro. Na trase Výtoň - Zbraslav po Podolské straně, Více zde..

| cyklistický 55 kkm. 0 učastníků |
29.5. Výlet na horu Říp
Tak jsem si udělal krásný nedělní výlet na památnou horu Říp.Vyjel jsem z Mělníka na starý most vedoucí přez Labe,za mostem jsem se dal na cyklotrasu 2.Trasa vede podél Labe,v Dolních Beřkovicích jsem Více zde..

| cyklistický 60 kkm. 0 učastníků |
21.květen Z Mělníka na zámky do Veltrus a Nelahozevsi
Za slunečného počasí jsem se vydal na sobotní výlet na zámky nacházející se v mělnickém okrese,do Veltrus a Nelahozevse.Z Mělníka jsem vyrazil přez Hořín(plavební komory)po nově zbudované cyklostezce Více zde..

| cyklistický 101km. 0 učastníků |
8.5. Klánovický les s Jíťou a Vláďou
Háje, Opatov, Krč, braník, Modřany, Podolí, Výtoň, Nusle, Vinohrady, Malešice, Hloubětín, Kyje, Dolní Počernice, Klánovice, Ujezd nad Lesy, Běchovice, Koloděje, Klánovice, Dubeč
Původně jsem chtěl v sobotu vyrazit s TOC. To že se výlet nekoná, jsem zjistil až na srazu. Jelikož jsem posílal organizátorovi sms, že jedu,a že ať pošle ifo, že se nejede. Proto, když jsem zjistil, Více zde..

| cyklistický 50 kkm. 0 učastníků |
3.4 Peozkoumání celé 0029 do Kamenice
Více zde..

| cyklistický 40 kkm. 0 učastníků |
27.3. Kolečko Říčany - Hláska - Chocerady - Ondřejov - Říčany
V sobotu jsem se rozhodl si udělat malý trénink na dovolenou k Balatonu. Vyrazil jsem z Říčan jel jsem po cyklostezce 0020 přes Strančice - Hrušov - Chocerady - Ondřejov - Říčany.

Za Hrušov Více zde..

| cyklistický 30 kkm. 0 učastníků |
29.11 Odpoledni jizda Struharov
Vyrazil jsem z Říčan do Strančic. Ze Strančic jsem se vydal po 0029. U zrcadla, kde mela byla cedule odbocka doprava (jiz nebyla). Pokracoval jsem po silnici a jel do Velkych Popovic. V VP jsem se vra Více zde..

| pešky km. 0 učastníků |
8.9-11.9 Budapešť
Budapešť
V půlce září jsme podnikli-já a moji dva kamarádi a kamarádka, objevitelskou výpravu do historické perly na Dunaji- totiž do Budapeště. Studijní povinnosti byli stále ještě před námi- všichni jsme vys Více zde..

| cyklistický km. 0 učastníků |
3.10 Cyklotrek okolím Mělníka-MTBO
Kokořínsko, Mšeno, Mělník
V sobotu 3.10. jsem si splnila sen a zúčastnila se orientačního závodu horských kol(MTBO) se startem ve Mšeně. odkaz Trasa(nebo spíš kontroly) byly Více zde..

| cyklistický 56 kkm. 0 učastníků |
19.9. Ze Zlicina kolem lomu
Sesli jsme se kolem 9 hodiny na Zlicina. Ze Zlicina jsme pokracovali pres Rudnou, Mezouň k lomu Velká Amerika. Z Velké Ameriky jsme se přesunuli k lomu Malá Amerika a k lomu Politických věznů. Z Malé Více zde..

| cyklistický 50km. 0 učastníků |
13.9 Klánovice-Říčany
Klánovice, Říčany
Cílem našeho výletu byli tentokrát lesy hned za hranicemi Prahy. Přírodní park Klánovice a Říčany.
Výjezd byl z Prahy Černého mostu a návrat zpátky do Prahy na Jižní město.

Trasa ce Více zde..

| cyklistický 220km. 14 učastníků |
25.8. Po hradech a zámcích v rakouských Korutanech
Korutany
Zájezd s cestovkou Smart Travel po rakouských hradech a zámcích v Korutanech. Tři dny ze čtyř byl pařák. Koupání přálo i blízkost termálnícch jezer. Poslední den po vyvezení lanovkou o 1200 výškových Více zde..

| cyklistický 30 kkm. 0 učastníků |
8.8. Rychlovka - Říčany - Velké Popovice, vyzkouseni meho milacka s opravenou prehazovackou
Po sobotním dopoledni, kdy jsem si opravil a seridil prehazovacku, jsem se rozhodl kolem 18 hodiny, ze vyzkousim svoje dokonane dilo. Tak jsem se jel projet z Rican pres Strancice a odtud jsem pokraco Více zde..

| cyklistický kmkm. 0 učastníků |
13.6 Výlet přes lom Amerika a Karlštejn přes Zbraslav do Říčan
Z Říčan jsem vyjel v 7:30 hod. do Prahy na hlavní nadraží a dále metrem do Stodůlek. Ze stanice metra jsme jeli na lom Amerika. Nejdříve jsme navštívili velkou Ameriku a pak jsme pokračovali po žluté Více zde..

| cyklistický 80 kkm. 0 učastníků |
23.5. Z Říčan přes Týnec a Sázavu zpět do Říčan
Vyjel jsem z Říčan pokračoval jsem přes Všechromy, Velké Popovice, Kamenice. Před Benešovem jsem uhnul na Sázavu a ze Sázavy jsem pokračoval na Stříbrnou Skalici, Ondřejov a zpět Říčany. Více zde..

| cyklistický 45 kkm. 0 učastníků |
19.4. Za stopami zriceniny Zlenice (Hláska)
V sobotu jsem si udělal výlet na Zlenici (Hlásku). Jel jsem z Říčan přes Kunice na Hrušov a z Hrušova po cyklostezce 0020. Za Hrušovem jsem se dostal k brodu. Vůbec mě nenapadlo, že by okolo vedl něja Více zde..

| cyklistický 50 kkm. 0 učastníků |
28.6. Hostivář a okolí Prahy
Vyjel jsem z Říčan do Hostivaře vlakem. Na vlakovém nádraží jsem potkal na kamarádku. Z Hostivaře jsme pokračovali přes Dolní Počernice, Uhříněves, Benice, Průhonice a zpět přes Šeberov na Háje a na n Více zde..

| cyklistický 76 kkm. 0 učastníků |
19.7. Projížďka z kopce do kopce až do Českého Šternberga
Říčany - Ondřejov - Chocerady - Ostředek - Český Šternberg
V neděli, jelikož se udělalo, krásné počasí jsem vyrazil na plánovaný výlet. Vyrazil jsem z Říčan přes Světice, Ondřejov, Chocerady. Z Chocerad jsem dále projížděl obcemi Ostředek a Divišov. V Diviš Více zde..

| cyklistický 196km. 4 učastníků |
Okna 2009
Okna, Hradčany
Tradiční, již 4. ročník cyklovíkendu s bývalými kolegy. Drtivá většina přijela na místo auty, já spolu s dalšími třemi jsem vyrazil z Prahy z Letňan a stejným způsbem i zpět. Sobotní výlet jsme nestih Více zde..

| cyklistický 22km. 0 učastníků |
14.6 Výlety do okolí Jižního města 2 - Průhonice
Průhonice
Další výletem vás tentokrát pozvu do Průhonic. Výletní místo s krásným zámečkem a ještě krásnějšími zahradami. Projedete se chráněnou oblastí meandry Botiče a cestu můžete zakončit pivečkem na zahrádc Více zde..

| cyklistický 22km. 0 učastníků |
Výlety do okolí Jižního města 1 Modřany, Braník
Ahoj.
Po zakoupení gps navigace a zjištění, jak je to šikovná věcička, jsem se rozhodl zde zveřejnit pár svých rekreačních okruhů.
Všechny začínají z jednoho místa - z mého bydliště – Jižn Více zde..

| cyklistický 250km. 0 učastníků |
19.-24.8.2008 Ze Sv. Mořice do Merána
Malojapas, Sili. Segl, Silvaplana, St. Moritz, St. Murezzan, Celerina, Samedan, La Punt - Chamues, Zuoz, Zemes, Suchs, Lavin, Guarda, Ardez, Ftan, Scuol, Strada, Martina, Nauders, Reschen, St. Valentin auf der Heide, Burgeis, Glurns, Schuderns, Prad am Stilfersjoch, Laas, Schlanders, Kastebell, Palus, Algund, Merano
Zájezd pořádala Chomutovská cestovka Smart Travel. Jel jsem s bývalou kolegyní (včetně její rodiny) a dalšíma jejíma známýma. Na tento zájez jsem málem neodjel jelikož jsem byl přesvědčený, že se jede Více zde..

| cyklistický 800km. 0 učastníků |
Prazdniny 2005 Putování kolem Balatonu
Bratislava, Vodní dílo Gabčíkovo,Gyor, Veszprem, Sopron, Balaton , Vídeň, Znojmo
Výlet k Balatonu byl zatím mojí nejdelší vypravou. Již od začátku byla naplánovaná cesta přes 4 země - Slovensko, Maďarsko, Rakousko a skončili jsme jak jinak než u nás na Znojemsku.
Spolu se m Více zde..

| cyklistický 80 kkm. 0 učastníků |
5.8.20008 Z Letohradu podél Orlice
Více zde..

| cyklistický 60-7km. 0 učastníků |
20.4.08 Karlštejn
Takže vyjeli kolem 2hé hodiny z Radotína-Péta,Matěj,Vlada,Jitka,Já. V černošicích jsme se rozdělili a kluci jeli kopcema na Karlštejn a my normálně podél vody.Cestou jsme měli žížu,ale na nic otevřené Více zde..

| cyklistický 20 kkm. 0 učastníků |
4.4 Výlet s krycím názvem Čína
Včera jsme vyrazili z Vládou na výlet. Sraz byl v Rockpointu, protože tam byl totální výprodej, pak jsem naplánovali trasu a já si ještě u čínana koupila drink na cestu!!! PAk jsme hezky pomalinku jel Více zde..

| bez kol 20km. 7 učastníků |
17.2.2008 Pěšmo na Cukrák
Televizní stožár na Cukráku

Únor je příliš chladný na pořádání cyklistických vyjížděk, proto jsme se rozhodli, že podnikneme nějaké to pěší putování.

Výlet se konal v neděli 17. února. Na návrh Jirky Krušného:-) Více zde..

| bez kola -km. 1 učastníků |
9-16.1 Školení ve Varšavě
Varšava

Koncem roku jsem změnil zaměstnání a v nové práci mě ,kromě spousty nových ukolů, čekalo i povinné školení na centrále ve Varšavě. Zbalil jsem si tedy saky, paky a vyrazil na tydenní cestu do Více zde..

Nezatěžujte se svatebními stresy a vše dejte do rukou profesionální svatební agentury Praha nemusí být Vaším oddacím místem, přesto se o vše postaráme – jsme svatební centrum Le Reve! Naši svatební koordinátoři nedopustí, aby se vyskytl jediný problém!

|| Výlety 2010 || Výlety 2009 || Výlety 2008 || Výlety 2007 || Výlety 2006 ||
|| Výlety uživatelů || Výlety do okolí Prahy || Výlety- celá Čr ||Výlety-zahraničí ||Jednodenní výlety || Vícedenní výlety ||